kusinerutanvitaminer

Alla inlägg under april 2011

Hejhej :D

 Idag har jag tagit lite vårbilder med min mobil :) Vill ni se? Ni får se de ändå ;) Men först ska jag skriva lite <3

 Idag har jag som sagt varit ute och fotat, det vart några lyckade bilder. Sen har jag spelat spel på datorn, hoppat studdsmatta och arbetat med mitt bildprojekt :) Ni kan få se nån bild därifrån också :P 

Upp:Från vårt träd C:  Nere: Lite lav som växte på en bergshäll i närheten :)      

Från ett annat träd :)

Hejhej :)

 Idag var det en varm och skön dag :D Egentligen skulle jag ha fotbollsmatch, men jag fick nån allergireaktion, ögat började rinna, det vart rött och kliade, jag fick ont ihalsen och nös, så då gick det inte :( Och jag fick satanna hemma :O Sen så läste jag och hppade lite studsmatta :)

 Nu ska jag lägga mig :P Byebye ^^


ni får en bild att titta på :)   hehe :P

Hejhejhej :D

 Idag var hela familjen hos farmor. Där åt vi bl a god påskmat, t ex morotslåda och ägg ( mina favoriter OwO) Om ni undrar vad morotslåda är så fråga :3

 Sen fanns det såklart annat också ;) Efter maten hade vi efterrätt, glass och persikohalvor.

 När vi ätit färdigt fick alla barnen varsitt påskägg :D Ska äta mer ikväll av godiset! OwO

 Sen är det en till grej som jag tycker är skönt; det är bara jag, min näst yngsta lillebror och morfar hemma :3 Alla andra är någon annanstans C:

 Eftersom jag varit lite snålig på bilder får ni en bild på min cupcake jag gjorde i skolan på hemkunskapen typ en vecka sen. SUKTA >:3

  

Vrid på huvudet :3


Det var det, skriver mer nån annan gång, byebye C:

Hejhej :D

Visst är det varmt nu! Skönt att sommarn är på väg eller hur :) Igår var det riktigt hett ;)

 Igår hoppade jag mycket studsmatta, och så läste jag mycket :D Boken heter Väktarens förbannelse och den är jättebra, det är ett boktips från mig ;) Det är fjärde boken i serien, den första heter Väktarens lärling :) Läs gärna.

 Jag hade även fotbollsträning då. Det kom bara 4 stycken dit xD Antagligen för att det var skärtorsdag :) Men vi tränade på skott, och det var kul!

 Nyss lyssnade jag på 3D-ljud OwO Det kanske låter konstigt, men testa! Det är bäst om man har hörlurar och blundar ^^

Det var lite från mig, testa gärna att lussna :) ^

                                                  
                  

Shabba, Angelica här :D


Vi har fått frågor om vi kan ge boktips så här kommer lite :D 


Mina boktips: 


VampireAcademy böckerna :D 

Och..

Hungerspelern...


Det finns en till bok serie..men jag kommer inte ihåg vad den heter ^^ <3 



Hahah jag kan skriva det någon annan gång :D 


Bjuder på en bild :D 


Puss; *  

Hejhej :D

Egentligen har jag inget särskilt att säga, men jag ville bara skriva lite ;)

Angelica sitter och läser, 4:de delen i serien Vampire Academy, Löftet :) Jag tror hon tycker den är bra ;D Hon är på kapitel 5<3

 Själv gör jag inte så mycket just nu, men tidigare idag hoppade jag studsmatta :P


Bye bye <33 :D

(an

Hejhej :D Nu är vi typ ensamma hemma ^^ Bara morfar är kvar, de andra åkte och badade i badhuset. Vi hopppade studsmatta när de åkte så de tror att vi är aktiva och sunda UTE, även fast vi sitter inne OwO'  Hihi. Jag steg upp 06.30, för då ringer min väckarklocka :3 Jag vet inte hur man stänger av larmet, för jag har den när jag ska upp till skolan :P Haha OvO Angelica vaknade inte konstigt nog, även fast den pep i typ en minut eller nåt sånt :O Nu har jag inget mer att skriva så över til ANgelica. Eller förresten, vi är hundvakt xD Åt bosse :)


Sabba c:

Lilla jag skriver nu då ^^

Jag vaknade typ..07.43 idag :(

Ville sova längre men Athinas lillebror kom och slog mej och då vaknade jag -.-'

Usch :(

Inte kul!

Och nä..jag vaknade inte av den där hägljudda väckar klockan som Athi8na berättade om ^^

Hahaha xD

Och ja jag är en riktig sömntuta (L)

Nej men jag skulle gärna vela sovit till typ 13.00 minst iaf O.o

Men så blev det ju INTE..Efetersom att jag vaken nu..

Vad blir det att hitta på idag då?

Ingen aning..kanske..nä.. Så, vi får vell skriva senare om vad som händer/hänt idag c:

Jo, kanske åker hem till Athinas mamma/min faster ^^<3


Puss <33

Mwahahha,dags att sova ;3

Haha vi har setat vid datorn tilloch från hela dagen ca 07.30 ^^

Sen så har vi ju bakat kakor,fotograferat och studsat studsmatta ^^

Imorgon ska vi förmodligen till min faster c: (Athinas mamma) ^^

Eftersom att hon inte bor i huset som alla 5 ungar OwO''

Ja,just nu så sitter jag har smiliey krig med en tjej som tror att hon kan vinna över meej!

Min skallerorm äger ju ut ALLA smilisar titta (L)



(o).(o)

(*****)

.(****)

..(***)

...(**)

....(*)

.....O

......o



Hahha älska den!!

Över till Athina ^^ Puss


Hejzzhejzz!

Nu är jag trött, och håller på att gäspa sönderr ansiktet ibland XD Sen nyser jag en massa också O.O Hehe...Nu somnade Angelica vid datorn sa hon <3 Det är nog bra att vi går och lägger oss tror jag, eller vad säger ni :3

 Jag hjälpte angelica i smileykriget mot the tjej :) Vi vinner :P

Min:

./)_/)

(O.O)

(")(")O

""""""""""""""""""


Snygg va?!?!?!?! <3


Byeeeeezezezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Presentation

Hej,Kusinerna Athina och Angelica här :3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards