kusinerutanvitaminer

Alla inlägg under maj 2011

Hejhej :D:D


Idag hade jag Franskaprov :o Det gick bra, tror jag...det kändes bra iallafall ;) Sen på Onsdag har jag teknikprov, och på Måndag har jag geografi prov & franskaprov muntligt :( Jag kan det mesta iallafall...Bortsett från Geografin... hehe O.o

 Menmen, det har ju hänt grejer också :D Jag fick t ex alla rätt på matteprovet och kemiprovet ( stolt), och det har varit många fotbollsmatcher. Den senaste förlorade vi, och det var Derby ovanpå allt Ò.Ó Aja, sånt händer :/

 Idag hade jag sista tvärflöjtslektionen... Nästa är inte ens förrän v.35 nån gång O.O

 Just det, i sommar ska jag åka till Gotland :D Det blir kul^^ Har redan varit där ett par gånger, men det är väldigt fint där, jag blir pirrig i magen av att tänka på det C:

 Ska ni resa nånstans i sommar? Kommentera gärna isåfall, det skulle vara kul att veta!


Hejdå :D Ses ♥ ☼☻

Hejhej :D

Snart är det sommar :) Iallafall för mig, jag vet inte hur det är för er... Fast än dröjer det ett tag OwO

 Iallafall, sen jag skrev senast har det hänt en del. Jag har haft 3 prov, som det gick bra i, haft två fotbollsmatcher, arbetat och annat C:

 Imorgon har jag matteprov, det är inte kul :P Hoppas det går bra, fast jag har inte pluggat nåt hemma eftersom att jag inte behöver det ;) Matteprov brukar man inte behöva plugga till ^^ Sen om en vecka har vi franskaprov...och veckan därpå har vi tre prov... inte kul xO

 Det var i Fredags jag arbetade :) Jag var med mina kompisar och städade, och vi skulle tjäna 150 kr var till välgörenhet ( en skolgrej ), tro det eller ej, men det var faktiskt ganska kul xD

 Sen var det väl inte så mycket mer, glöm inte att kommentera och fråga grejer :3

//Jag som är awesome ;)

Hejhej :)

 Nu kan ni få veta lite om mina katter :D Och se bild på iallafall en av de.

 Vi har j usom tidigare sagt 7 st katter :) Den äldsta heter Misse och är 11 år gammal. Det är morfars katt.

 Den näst äldsta är Maja, henne har vi haft länge, ända sen jag bodde i Norrland! Och där hade vi haft henne i tre år redan^^

 Sen har vi Tuss och Turbo, de köpte vi nästan samtidigt :) De vart ihop, typ, och sen hände en grej :P

 Sen i maj för 3 år sen föddes 4 kattungar som fick heta Snafs, Tove, Tuva och Saffran! <3 Tyvärr har Saffran sprungit bort...

Sen har vi en hund också, han heter Bosse :)   Tuva <3   Snafs :D


Visst var de söta :)   Och här var Bosse :3


Byebye// jag xD

Haha..Jag är såå trött så det finns INTE! 

Jag skulle kunna somna på tangentbordet<3 Men klockan är ändå bara 20.45 ;s pinsamt  Jag har sovit hos mormor igår till idag så jag vaknade hos mormor c: 

Gick upp och jag blev jätte glad när jag kom till skolan..För jag fick låna en mobil av Issa..(min är trasig) :D 

Höhö hon e snel <3 

Sen så har jag och mamma varit hos min kompis och pratat med hennes mamma..om massa grejer..min kompis kanske skulle ha kommit och bo hos oss men vi löste det på annat sätt, <3 

Just nu har jag jäääätte ont i min rygg..har någon ett tips på hur man kan få bort sitt ryggont? 

Jag dricker te som en törstig ko :c 

Te med honung eftersom att jag har ont i halsen.. Kunde inte ens prata i lördags..och igår kunde jag oprata men jag lät som en blandning mellan en åsna och en kille som är i målbrottet ;/ 

Yao c: 



Btw.. Någon som har någon idé om vad man kan skriva på bloggen/ vad vi kan förbättra? <3


// Angelica :D

Hejhej :D

Idag har jag spelat fotbollsmatch :) Mot Järfälla. Det vart oavgjort (0-0)...

 Vi hade ingen målvakt först, för våran var sjuk, så en bra spelare fick stå i mål...det funkade det med :)

 Annars har det inte hänt något speciellt, jag har haft skola men det är inte kul att skriva om tror jag. Äsch, jag gör det ändå...

 Vi har börjat med utagympa, i tisdags så sprang vi spåret, och jag slog mitt gamla rekord med en sekund :D Det var kul ^^

 Andra var det nånting som jag glömt bort...så den struntar jag i ;) Menmen...våran ena mattelärare är fast i Irak eftersom hans flygbolag strejkar ( eller var det Iran??...) eller nåt sånt, men han är nog hemma strax :)



 Byebye <3

 

Jag är jätte trött -.-' 

Oh nu har jag typ inte skrivit på jättelänge.. 

Ja..jag har gjort en massa sedan dess..min kompis skulle ha flyttat hem till mej men hennes mamma typ BLÖÖ bajs :c 

Usch på sånt D: 

Va mer ?`

Jo det va ju VALBORG igår! 

Här är några av dom söta bilderna jag tog! <3

    Och ja ni ser dessa snygga skor ^^ Jag fick då dom eftersom att jag har fel på fötterna ;/ Men jag är typ kär i skorna så det är ju lugnt.. och ja jag har bytt skosnören.. Och om ni nu också vill ha sån så finns det jätte billiga på intersport dom kostar ca 20 kr och beroende på vilken färg du köper så går pengarna till välgörenhet..Rosa=Rosa bandet...Gul=Afrikansk fotboll för barn o.s.v Jadu.. Jag har itne så mke mer som jag VILL dela med mej av så att kommentera gärna! <3   //Angelica :'3





















Presentation

Hej,Kusinerna Athina och Angelica här :3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards