kusinerutanvitaminer

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Snart sommar :) och så O.o

Hejhej :D

Snart är det sommar :) Iallafall för mig, jag vet inte hur det är för er... Fast än dröjer det ett tag OwO

 Iallafall, sen jag skrev senast har det hänt en del. Jag har haft 3 prov, som det gick bra i, haft två fotbollsmatcher, arbetat och annat C:

 Imorgon har jag matteprov, det är inte kul :P Hoppas det går bra, fast jag har inte pluggat nåt hemma eftersom att jag inte behöver det ;) Matteprov brukar man inte behöva plugga till ^^ Sen om en vecka har vi franskaprov...och veckan därpå har vi tre prov... inte kul xO

 Det var i Fredags jag arbetade :) Jag var med mina kompisar och städade, och vi skulle tjäna 150 kr var till välgörenhet ( en skolgrej ), tro det eller ej, men det var faktiskt ganska kul xD

 Sen var det väl inte så mycket mer, glöm inte att kommentera och fråga grejer :3

//Jag som är awesome ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Yep, nu är jag här och skriver igen... det blir bara oftare och oftare^^ va fult D: Hehe, :3 Jag fick en fråga..och en kommentar men struntsamma :p Ja, i kommentaren stod det "Åh,va fint hår du har...vart köpte du hårfärgen?" Och jag vill...


haha japp, jag har inte skrivit särskilt mycket på länge..♥ Så att jag tänkte skriva lite ;)  Först och främst..  så har jag ju färgat håret (L)  Så jag tänkte bjuda på en sån bild :     Sååå, detta var alltså jag på midsommar afton ...

Hejhej :D  Nu ska jag åka iväg på en fotbollscup! Den håller på fram tills på Måndag. Det ska bli kul! :) Mina kompisar kommer och hämtar mig idag, och sen åker jag med de dit! Hoppas att det kommer gå bra, och att vi vinner några matcher :) Sen ka...

Vi fick en lite udda fråga ifall vi typ gillade smurfarna xD    Athina svarar: Njaa c:   Angelica svarar: Alltså..dom är fett tuffa 8D Men man får ont i hövve av deras musik..och jag använder Smurf som skällsord så jag vet inte.. Lite blandad...

Hahah xd jag fick en fråga om vad som va det pinsammaste som någonsin hänt mej... Så jag tänkte ge er ett svar... xD Jo det är så här.. Att jag tycker inte att så mke är pinsamt egentligen även fast jag typ säger det hela tiden (a' Nej men...

Presentation

Hej,Kusinerna Athina och Angelica här :3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards